14 Temmuz 2006

...::: MUHAMMET SEVİM :::...

Gece saat 02.30 şoklardayım. Ben 54 'ünü devirmiş biri olarak hayranlıkla günlerdir sayfalarını altını üstüne getirdiğim harika bir gençten bahsedeceğim. Kendisiyle bazı şeyler sormak ve danışmak üzere MSN Messanger 'la görüşüyorduk. Bu konuda hangi üniversiteyi bitirdiğini sordum. "Lise de okuyorum abi" diyerek cevapladı. İnanmadım benimle Tİ geçiyor sandım. Sayfasındaki HAKKINDA sekmesini okudum ve oradan PDF formatında hazırladığı CV sini indirip inceledim. Resmen şok oldum vede utandım. CV sini burdan indirip inceleyebilirsiniz. Türk gençliğine örnek bir genç. Benim küçük oğlumdan 1 yaş büyük. Daha 17 yaşında ve lise öğrencisi. Ben fakültede uygulamalı Grafik ve Tasarım üzerine eğitimler aldım. Geçen sene de fakültede düzenlenen WEB TASARIMI kursunu bitirdim. Bizim zamanımızda Fakültede Bilgisayar, Web falan daha henüz yoktu. Fotoğrafları karanlık odalarda banyo yapardık. Grafikleri el, fırça, air brush ve diğer teknikleri kullanarak hazırlardık. Lafın kısası şu an bizim fakültede grafik ve tasarım üzerine ders veren vatandaşlar ( zibidiler) ın bu gençten öğrenecekleri çooook şey var. Önümüzdeki günlerde bölümdeki Asistanlara, Yrd.Doç.lere, Bölüm Başkanına ve bilumum öğretim kadrosuna bu genci anlatacağım. Çünkü neden anlatacağım? bu kadro uyurken, Eski Adı Endüstriyel Teknoloji Eğitimi olup şimdi ise yeni adı Teknoloji ve Tasarım olarak değiştirilen alan dersinin programını kim hazırlamış ve altına da imza atmış dersiniz? Hacettepe Üniversitesi 'nde öğretim görevlisi bir biyoloji doktoru (Doç.Dr.Falan Filan) . Hee... .heee..... heee...
İnanmayanlara M.E.B tarafından yayınlanan baskısını internetten gönderebilirim. Programın en komedi yanı ise içindeki projelerin GIRGIR dergisinden hatırlayacağınız Zihni Sinir projeleri olması. Öbür taraf da ise akranları bilgisayar başında oyun oynarken o kendi kendisini yetiştirmiş harika bir genç. CSS / XHTML tekniklerini ileri düzeyde kullanan vede harika grafik tasarımlar yapan çok mütevazi bir kardeşimiz. Kendisi iki senedir Almanya 'da şu anda lise tahsiline devam ediyor. Harika işler çıkarıyor. Anlatımları, ifadeleri vede Türkçesi enfes. Hedefi Üniversitede Grafik, Görsel İletişim veya Endüstriyel Tasarım üzerine eğitim almak. Eminim ondan sonra kimse tutamayacak onu..........Devam et MUHAMMET SEVİM yolun açık ve de aydınlık olsun.


Hiç yorum yok:

İNTERNET SANSÜRÜ VE FİŞLEMEYİ AŞMANIN YOLU

      ...MEDYADAN SONRA İNTERNET NEDEN SANSÜRLENİYOR...!     ...