23 Kasım 2006

MANDARİN DESİGN TEKRAR YAYINA BAŞLADI


Evet dostlar bu gün çok sevinçliyim çünkü Mandarin Design yeniden yayınlanmaya başladı. Yani artık tekrar aramıza döndü. Bu gün Mandarin Design 'ın İE 'ın sık kullanılanlar bölümünde linki gözüme ilişti. İçimden bir ses tıklamamı söyledi. Bir ümitle tarayıcının açılmasını bekledim. Açıldı gözlerime inanamadım. Kurcaladım test ettim tekrar tekrar denedim açıldığını görünce hemen sitenin sağını solunu inceledim. Mandarin Meg le ilgili bir şeyler aradım. Ama sanıyorum dostları, sevenleri sanki o yaşıyormuşcasına onun anısına yine onun bıraktığı yerden devam ettiriyorlar heralde. Çünkü sayfalar arasında dolaşırken konuyla ilgili hiç bir ifadeye rastlayamadım. Mandarin Meg ton ton nine CSS Hocamız sen hala yaşıyorsun. Eminim bir yerlerden bakıp o kodu oraya koyma veya font-family 'i unuttun yada hayır bu kısım inline olacaktı gibi uyarılarda bulunduğunu duyar gibi oluyorum. Aramıza döndüğüne çok sevindim. Hoş geldin MEG.....

Hiç yorum yok:

İNTERNET SANSÜRÜ VE FİŞLEMEYİ AŞMANIN YOLU

      ...MEDYADAN SONRA İNTERNET NEDEN SANSÜRLENİYOR...!     ...