04 Ekim 2006

Web 2.0 Logo Generator



Haydee..!Web2.0 Logomuzu Yapalım
Bu gün Sayın Yassaman Karakoç 'un blogunda Web 2.0 Logo Generator ile ilgili yazısını okudum. Aynen de aşağıya yazdıklarını yazdım. Başka ne yazacağımı da bilemedim. Affına sığınıyorum. Bu günlerde hırsızlama hadiseleri epeyce sayıda ve fütursuz örneklerle doruğa çıktığı için özellikle belirtmek istedim. Keşif Yassaman Karakoç 'a ait. Bende ondan öğrendim hemen bir uygulamasınıda yaptım zaten.

"Web 2.0 logo generator ile, sitenize web 2.0 tarzında logo yapabilirsiniz. İsteğe bağlı “reflection” efekti ve “beta” simgesini seçebilirsiniz."



Esasında Gfx Dizayn 'da daha çok güzel yazılar bulacaksınız. Ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Photoshop ve CSS üzerine ve daha neler neler. Sık sık burayı ziyaret etmede yarar var.

Hiç yorum yok:

İNTERNET SANSÜRÜ VE FİŞLEMEYİ AŞMANIN YOLU

      ...MEDYADAN SONRA İNTERNET NEDEN SANSÜRLENİYOR...!     ...