14 Ağustos 2007

YENİ CSS KAYNAKLARI

Bir süredir yerleşmeye çalıştığım KÖYCEĞİZ cennetinde kalan hayatımı devam ettireceğim derken en çok kullandığım vücudumun bir uzvu gibi olmuş pc imi Ankarada oğluma bırakıp geldiğimden pc im yoktu. Epeyce araştırma ve uğraşlardan sonra en nihayet bir loptop yani diz üstü bilgisayar edindim. Tabiki internet bağlantım da yoktu. Tam internet bağlantısı edindim diye sevinirken varolan internet bağlantısını ortak kullandığım komşum Çinliler bir iken kısa bir sürede karınca gibi çoğalıp tüm apart oteli istila ettiler. Bende bu yüzden internet bağlantısını ortak kullanma anlaşmasını fesh etmek durumunda kalıp var olan bağlantıyı onlara terk etmek zorunda kaldım. Bir haftalık uğraş sonunda kendime ait özel bir telefon hattı ve ADSL aboneliği edindim nihayet bugün dalavereci ve sahtekar servis elemanı gelip 5 dakikada bağlantımı yapıp hediye olarak gelen WİRELESS ADSL MODEMİMİ kurup gitti. Bende çocuklar gibi bayram ettim. Bu arada bütün bunlar olurken ikinci sevinci yaşadım. Belçika’da yaşayan kavgalı ve küs olduğum kızım Belçikalı eşiyle birlikte çat kapı geldiler. Tabii büyük sürpriz oldu benim için çifte sevinç yaşadım bugün. Anlayacağınız bugün çocuklar gibi şendim. Damadımla karşılıklı rakı içtik. Kızım dediki damadını da türk yapıp kendine benzettin. He he…neyse kel alaka konuları bırakıp sadede gelelim. Epey ara verdiğim HTML celere yeniden devam edelim. Bu günkü konumuz CSS. yeni CSS kaynakları keşfettim. Bu kaynakları cssjuice.com listelemiş. 20 adet online css aracına buradan ulaşabilirsiniz. Listelenmiş kaynakların popüler ve iyi bir tasarıma sahip olanları seçilmiş. Ayrıca burada css box, css navigation menüleri ve daha bir çok kaynak aynı şekilde listelenmiş. Yani analayacağınız css konusunda buradan istemediğiniz kadar kaynağa ulaşmanız mümkün. Eminim css üzerine bir şeyler öğrenmek isteyenler buradan epeyce yararlanacaklar ve dakikalarca ayrılamayacaklar. Ben saatlerce kurcaladım. Önümüzdeki günlerde buradan ulaştığım bazı kaynaklardaki kolay olan uygulamalardan bazılarını sizlere yine buradan anlatacağım.

Hiç yorum yok:

İNTERNET SANSÜRÜ VE FİŞLEMEYİ AŞMANIN YOLU

      ...MEDYADAN SONRA İNTERNET NEDEN SANSÜRLENİYOR...!     ...